23 Ocak 2017

Uçup gidenler



 Çocukların küçüklüğünde elimde bir makine, her yeni giysi, her yeni mekân, üstelik gülümsedikleri anları bile poz poz yakalamaya çalışırdım.
Son yıllarda ise bazı şeyler, onlarla beraber bende değiştim...
Artık nadir durumlarda çekim yapıyorum.
Çünkü kıymetli olanın az olduğunu düşünüyorum.
Veya şöyle de diyebiliriz; az olanın kıymetli...
İşte ben bu sosyo-psikolojik kısıntılarla yaşayıp giderken, geçenlerde tüm geçmişin fotolarının bulunduğu notebook, bir şekilde (nasıl olduysa) çocukların ellerinden havaya uçtu ve yere inerken hafızasını kaybetti.
İçinde yıllardır biriktirdiğim arşivim, belgelerim, yazılar, listeler...ve en önemlisi son 4 yılın az ama öz olan güzel hatıraları da uçup gitti...
Kurtarabileceğini düşündüğümüz bir hackera bin lira teklif ettik...yapamadı.
Ayrıca "yedek yok muydu?" diye soranların sayısını da hatırlamıyorum.
Yoktu... Olsaydı zaten bu konuyu neden konuşacaktık ki...
Çok üzüldüm tabii :(
Bazı şeyler asla telafi edilemiyor.
Hayatta böyle değil mi?
Zaman hızla akıyor ve biz hep arkadan yetişmeye, ânı yakalayıp idrak etmeye çalışıyoruz.
Kesin olan şu ki; başaramayacağız!
Kalplerimiz ancak Allah'ı (c.c.) anmakla sükûn bulacak.
Allah'ı (c.c.) bulan aslında aradığı her şeyi bulacak.
O'nu (c.c.) kaybeden ise her şeyini kaybedecek...


6 yorum:

  1. Sadece bir hackera göstermeyin bir kac hackera gösteri. Harddiskinde bir zedelenme olmadıysa kaybettiğiniz verileri kurtarabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  2. Aslında kurtarabilirsiniz hala. 500 tl gibi bir fiyat istiyorlar kurtarmak için

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. malesef:(
      sağlık olsun vefalı deeptone:)
      hoşçakal

      Sil
  4. Benim de laptop çalındığında içindekilere çok üzülmüştüm fotoğraflarımın birçoğu içindeydi hepsi gitti maalesef çok üzüyor :(

    YanıtlaSil


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.