Baharın hürmetine...


Olur bazen...
Havaya cemre düşer...
Gönle de özlem düşer...
Yazmanın, okumanın, paylaşmanın hasreti...

...
Neredeydin diye sormayın.
Hep buradaydım...
Hani vardır ya...hayatımızın sarp yokuşları...birini daha geçtim sanırım...
Zor oldu...kolay değil...
Kazanmak, kaybetmek yoktu...
Sadece tecrübe...
...acı, zehir zemberek tecrübe vardı...
...
Pencerelerimi kapattım.
Ama perdenin aralığından da gizli gizli seyre daldım...
...biraz mahcup, biraz çekingen...biraz hüzünlü...
Hepimize olur bazen...
...anlarsınız bilirim...
...
Bahar geldi...duyuyor musunuz?
Umut getirdi bana...
Havaya düşen cemre havayı değil, yüreğimi ısıttı...
Kulağıma fısıldadı bir çiçek;
...'devam et' dedi...
...şimdilik imtihan bitti...

Yorumlar

  1. Yokluğunuz gözümden kaçmadı, eminim ki bu konuda yalnız da değilim. Hoş döndünüz , iyi ki döndünüz.. Rabbim imtihanlarımızı kolaylaştırsın lütfuyla... Güzel paylaşımlarınız hayırla devam etsin inşallah.. Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili MariaM,
      Aaa çok teşekkür ederim.
      Sağolun♥♡♥
      Dualarınız için ayrıca çok mutlu oldum. Muhabbetler benden♥♡♥

      Sil
  2. Hosgeldiniz iyiki geldiniz gozumuz yollarda kaldi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıymetli, Sevgili rana sultan,
      Sağolun...♡♡♡
      Estağfurullah...çok teşekkür ederim.
      Görüşmek üzere InşAllah♥♥♥

      Sil
  3. Zaman zaman bu durumları yaşarız. Sınanır, ve yola devam ederiz. Bir sonrakine kadar...
    Allah katlanamayacağımız acılar yaşatmasın. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili bahceperisi,
      Beni anladığınızı biliyorum.
      Dualarınız için çok ama çok teşekkür ederim. Amiiiin...
      Sevgiler benden♥♡♥

      Sil
  4. BENİMİ ANLATTINIZ:)MEVLAM YARDIMCIMIZ OLSUN...CEMRE DÜŞMÜŞ HAMDOLSUN SICACIK YAZILARINI SOHBETİNİ BEKLİYORUZ İNŞAALLAH...SEVGİLERİMLE KALIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili ablacığım,
      Umarım sizi anlatmamışımdır...
      Allah yaşanılan ne varsa bizlere razı olma yolunda birer vesile kılsın...
      Çok teşekkür ederim bu güzel sözler için...sıcacık olan sizin yüreğiniz sevgili ablacığım.
      Muhabbetle♥♡♥

      Sil
  5. Allah ilk anlarında imtihanımıza isyan etmeden atlatabilmeyi nasip etsin. İnşallah daha güzel olur her şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nebihan,
      Çok haklısın...amiiiiin...
      İnşAllah:-)
      Muhabbetle♥♡♥

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Amennâ Sevgili Elife...
      ama zayıflık işte...acizlik...yok mu?
      Suçu onlara atayım,
      ...sûni mazeretler;-)
      Muhabbetle♥♡♡

      Sil
  7. Ne yapalım canım. Dünyaya geliş sebebimiz hep imtihan değil mi? İnşaAllah alnımızın akıyla çıkarız.özlettin kendini. hoşgeldin, hoşluk getirdin canım.sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Fatmam,
      Ben de seni çok özledim...
      Duana inşallah diyorum...
      Sağolasın, muhabbetle♥♡♥

      Sil

Yorum Gönder


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişisel Bir Hayat Planı

Döner misin bana?